Strony

Instagram mix

Co nowego ? - Grudzień i styczeń w zdjęciach


Nigdy wcześniej tego nie robiłam, ale chętnie oglądam takie miksy zdjęć u innych, więc postanowiłam sama stworzyć swój własny instagramowy misz masz :).







Z tej okazji możecie zobaczyć jak minęły mi ostatnie dwa miesiące. Koniec ubiegłego roku był dość szalony i grudzień przeleciał mi wręcz przez palce. Przygotowania do chrztu naszej Malutkiej pochłonęły sporo czasu. Matka musiała się ogarnąć w związku z czym zaliczyłam całkiem udana koloryzacje (TU relacja). Wzięłam także udział w wyzwaniu blogowym dotyczącym postów tematycznych związanych ze zbliżającymi się Świętami. Niestety (a może stety :) ) moja córka absorbowała cały mój czas i nie udało mi się dokończyć wyzwania. Może następnym razem :D







NAJLEPSZE ZDJĘCIA ROKU 2017


Ponadto szykowaliśmy się do Świąt Bożego Narodzenia. Szykowaliśmy to może za dużo powiedziane... grunt, że choinka ubrana :D.





Mam wrażenie, że styczeń minął jeszcze szybciej niż grudzień... aż ciężko mi przypomnieć sobie co tak właściwie robiłam ! Najważniejsze - udało mi się zakończyć testowanie kosmetyków do włosów od Swiss Image i jakimś cudem napisać recenzję. Co nieco TUDzięki dobrej organizacji zrobiłam trzecią od porodu hybryde. Mocno stonowana, ale moim zdaniem urocza.




Jakoś całkiem niepozornie szybko stałam się starsza o rok i gdyby nie facebook pewnie sama zapomniałabym o tym świecie :) poniżej włosowy prezent od przyjaciółki :D.




W styczniu stałam się posiadaczką szamponu do włosów od Anwen i ciągle jestem w fazie testów. W końcu dodałam także recenzję kosmetyków do demakijażu od Delia, które czekały na swoje 5 minut aż 2 miesiące !





Tak właśnie upłynął mi grudzień i styczeń ! A co ciekawego wydarzyło się u Was ??

Zapraszam do zaobserwowania mojego profilu na Insta gdzie możecie być na bieżąco. Jest to miejsce zdecydowanie najczęściej przeze mnie aktualizowane, więc możecie podglądać co tam u mnie :D. 



Zwolenników facebooka zapraszam TU !




Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Szampon od Anwen jest na mojej liście produktów do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wyszedl pierwszy mix :) Oby wiecej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te Twoje blond włosy, mają niesamowity kolor i połysk :)
    I narobiłaś mi smaka tymi świeżymi soczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię oglądać takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerknę na tą koloryzację :) Bo ja wciąż szukam idealnej farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale narobiłaś mi ochoty na czekolade tym pierwszym zdjeciem :) Chyba zaraz kawałek pochłonę:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby mi ktoś narobił ochoty to pewnie zjadłabym całą tabliczke ;D

      Usuń
  7. Piękny mix kochana świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczna jesteś! Piękne oczy<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie widziałam na ista, cudowne! Prosimy więcej zdjęć Twoich pięknych włosów! :D

    OdpowiedzUsuń